Szavak helyett írva… Útmutató a figyelmeztető lámpákhoz (3.)

Annyira érdekes a téma, de annyira nehéz lenne egyedül feldölgozni, ezért ma írásban “podcastolunk”.
Ráadásul a keddenként esedékes, “Ki van a márka mögött?” sorozatunk folytatására még kell egy kicsit várni…

Folytatódjék hát az “ismeretterjesztő” sorozat.

Akkumulátor Fénye

Ha egy kis piros akkumulátort lát a műszerfalán, akkor ez azt jelenti, hogy jelenleg csak az akkumulátoron táplálja autóját. Ha a motor nincs bekapcsolva, a generátor nem tölti aktívan az akkumulátort. Ez azt jelenti, hogy végül leüríti az akkumulátort, és valószínűleg ugrásindításra lesz szüksége, hogy újra elinduljon. Ha ez a lámpa világít, amíg az autó motorja be van kapcsolva, akkor ez általában azt jelzi, hogy az akkumulátor töltőrendszere nem működik. Ebben az esetben el kell vinnie autóját valahova, hogy diagnosztizálja a problémát.

Nyissa Ki A Sebességváltó Lámpáját

Ez a zöld cipő a fékhez kapcsolódó elemek szokásos szimbólumában található. — egy kör, kis ívekkel a három és kilenc óra helyzetben, amelyek egy régi fékdobot és cipőt képviselnek — és csak automatikus sebességváltóval rendelkező járműveken található meg. Azt mondja a sofőrnek, hogy be kell lépnie a fékekre, hogy feloldja a sebességváltót, mielőtt azt a park helyzetéből mozgatná. Miután egy lábat megnyomtak a fékpedálra, ki kell mennie.

Alacsony Üzemanyag-Fény

Ha ez a fény világít, ideje leállni az üzemanyag miatt, mivel a jármű alacsonyan fut. Egyes járművekben pontosan akkor, amikor ez a fény kigyullad, a tartályban maradó meghatározott üzemanyagmennyiség határozza meg; másokban, az autó számítógépe a fennmaradó üzemanyagot és a közelmúltbeli vezetési viselkedést fogja használni annak előrejelzésére, hogy hamarosan elfogy az üzemanyag. Végül, ezt a funkciót alkalmanként egyszerű fény, nem ikon segítségével lehet kezelni.

Dízel Izzólámpák Aktív

Ez a göndör a dízelüzemű járművekre jellemző, és azt jelzi, hogy az izzódugók aktívak. Az izzító dugókat a henger levegőjének melegítésére használják a gyújtás előtt, mivel a fém belső része képes felszívni az üzemanyag hőjét/légkompressziós ciklus, és nem indul el. ( A dízelüzemű motoroknak nincs gyújtógyertyája, mint például a benzinüzemű járművek, és az égés megkönnyítése érdekében támaszkodnak a kompressziós hőre. ) Amint ez a lámpa kialszik, elindíthatja a járművet. Ha villog, akkor hibás lehet a világító csatlakozó rendszer.

KAPCSOLÓDÓ ANYAGAINK >>>

Folyt. köv.!

Addig is hallgass ránk!

motortrend & google fordító

Vélemény, hozzászólás?