Nagymotoros megjelenéssel folytatja pályafutását az idén már 26 éve forgalmazott Honda CB125F

- Az Alapjárat-leállító Rendszert elsőként alkalmazza hagyományos, lábbal kapcsolható váltóval felszerelt motorkerékpárnál a Honda
- A vadonatúj, 4,2”-os, Honda RoadSync okostelefon-kapcsolatra képes, TFT-műszeregység és a kormányon elhelyezett, igen hasznos USB-C-aljzat prémium szintre emeli a felszereltséget
- Átrajzolt formavilág, modern világítási rendszer és még jellegzetesebb sziluett
- A továbbfejlesztett, 125 cm3-es „enhanced Smart Power” (eSP) erőforrás hatékony és erős, károsanyag-kibocsátása pedig az Euro 5+ környezetvédelmi előírásoknak is megfelel
A Honda évek óta roppant népszerű, A1-es jogosítvánnyal is vezethető ingázóját teljesen átdolgozták a 2026-os modellévre. Nagymotoros megjelenésével, felszereltségével és teljesítményével – nemtől és kortól függetlenül – mindenkinek ideális, aki stílusos és takarékos közlekedési eszközt keres, ugyanakkor szeretné kihasználni a legújabb műszaki megoldások előnyeit.





















A CB125F tíz éve, 2015-ben jelent meg a Honda európai választékában, és nem kevesebb, mint 82 ezer példányban talált gazdára. A legtöbb az Egyesült Királyságban fogyott, ezt követi szorosan a francia és a német piac.
A továbbfejlesztett, 125 cm3-es „enhanced Smart Power” (eSP, nyers fordításban: fokozott okosteljesítmény) erőforrás hihetetlenül takarékos, teljesítménye mégis lenyűgöző. A frissített motorvezérlő elektronika (ECU) és az új oxigénszenzor révén a károsanyag-kibocsátás mértéke már az Euro 5+ normának is megfelel, és az üzemanyag-hatékonyság is páratlan: a CB125F fogyasztása csupán 1,4 l/100 km (WMTC szabvány szerint), tehát a 11 literes üzemanyagtartály több mint 700 kilométeres hatótávolsággal ruházza fel a típust.
A motort érintő legfőbb változás az Alapjárat-leállító Rendszer (star&stop) integrálása. A Vision 110, az SH125i és a PCX125 robogóban, valamint a DCT-vel felszerelt Gold Wing Tournál már korábban is alkalmazta a Honda, de hagyományos, lábbal kapcsolható váltóval még nem társították – a 2026-os CB125F az első ilyen motorkerékpár a legendás japán vállalat kínálatában. A szabadon kikapcsolható Alapjárat-leállító Rendszer automatikusan leállítja, illetve – a kuplung kiengedésekor – újraindítja a motort a közlekedési lámpáknál, függetlenül attól, hogy épp milyen fokozatban van az erőátviteli egység.
Az optimalizált hajtáslánchoz új idomzatot és széles vállakkal látványosabbá tett üzemanyagtartályt terveztek a Honda szakemberei. A kifinomult, nagymotoros stílus a CB család méretesebb tagjait idézi, s igen feltűnő, ugyanis az orr-részt is átrajzolták, és fekete szélvédőt, valamint nagy méretű hátsó idomot szereltek a modellre. Mindezt vadonatúj, LED első és hátsó lámpával koronázták meg. Ezeket egyedi, feltűnő, láthatóság szempontjából is roppant előnyös, függőleges fénycsík teszi karakteressé.
A 2026-os újdonságok közül kétségtelenül az új, 4,2”-os, színes TFT-kijelző az egyik legfontosabb. Azon túlmenően, hogy könnyen leolvasható, rendezett formában jeleníti meg az adatokat, a típus történetében először okostelefon-kapcsolatra is képes, így a Honda RoadSync alkalmazás segítségével telefonálhat és zenét is hallgathat a vezető. Hogy a telefon energiaellátása se okozzon problémát, a kormányon egy USB-C-aljzatot helyeztek el.
A 2026-os CB125F az alábbi látványos, merész színekben elérhető:
- Imperial Red Metallic (metálpiros)
- Matt Marvel Blue Metallic (metálkék)
- **ÚJ** Matt Axis Gray Metallic (metálszürke)